Săptămâna aceasta KFC a transformat sloganul „finger lickin’ good” (bun de te lingi pe degete) în ceva foarte palpabil: oje comestibile în două arome și două culori.
Această campanie creativă a fost gândită și dusă la finalizare de binecunoscuta companie Ogilvy & Mather. În colaborare cu McCormick, producătorii mixului de condiment și 11 ierburi secrete, și KFC Hong Kong, Ogilvy a creat două oje comestibile bazate pe două din cele mai populare rețete – Original și Hot and Spicy.
Cum se utilizează? Te dai cu oja pe unghii (preferabil cele de la mână), o lași să se usuce și apoi lingi din nou și din nou.
Ojele sunt ambalate în sticluțe designer și o cutie specială. Iar în ultimele două săptămâni și-au tot făcut apariția pe platformele media, pregătind lansarea și degustarea ce a avut loc pe 3 mai.
Lansarea a fost însoțită de un comentariu al lui John Koay, Creative Director la Ogilvy & Mather:
„Rețeta pentru oja noastră comestibilă este unică și a fost creată special pentru a păstra gustul, dar și pentru a avea o suprafață uscată lucioasă, asemănătoare cu o ojă normal. Această campanie distractivă a fost realizată pentru a mări entuziasmul față de KFC în Hong Kong.”
Așadar, oja este disponibilă momentan doar în Hong Kong și nici acolo nu este produsă în masă. Ca parte a campaniei a fost realizat și un video, destul de abstract, în care utilizatorii sunt invitați să aleagă aroma lor preferată din cele două pentru producția în masă.
În mod evident această campanie foarte bine planificată are scopul precis de a amplifica brandul KFC pe piețele asiatice.
Sursa: AdWeek