Exercitiile Jelq sunt exercitii foarte eficiente pentru a adauga mărime penisului. În foarte multe feluri poți spune ca este comparabila cu exercitiile de ridicari la piept; pentru ca, când vine vorba de penisul tău, Jelq plaseaza același nivel de stres fizic pe multiple porțiuni ale penisului.

Dar asemenea ridicarilor la piept, eficiența exercitiului depinde în totalitate de intensitate. Dacă nu ridici gradat nivelul de intensitate în timpul săptămânilor/ lunilor de antrenament, pur și simplu te vei opri de crescut. Asta este din cauza ca testutul muscular, țesutul penisului se adapteazaq rapid pentru a face fata efortului fizic depus asupra lor. Iar pentru a stimula o creștere consistenta, tot timpul trebuie sa lucrezi la intensitate maxima.

Cu ridicarile la piept, creșterea în intensitate înseamnă doar sa pui greutati în plus pe bara. Desigur, exercitiile pentru penis nu sunt chiar așa de simple. Numai dacă nu optezi pentru un dispozitiv medical pentru tractiunea penisului – ce poate fi ajustat pentru a crește progresiv în intensitate – trebuie sa fii inventiv și sa descoperi metode pentru a crește intensitatea.

Cu exercitiile Jelq, în teorie ai 3 opțiuni:

  • 1 – ai putea crește progresiv în intensitate prin adaugarea de mai multe repetitii la fiecare sesiune de antrenament. În timp ce asta pare o optiune plauzibila la prima vedere, pot sa garantez ca vei obosi din cauza duratei prea mari de exerciții Jelq. Sa te joci cu penisul timp de 45 minute ar putea fi distractiv, dar un antrenament intens de 45 minute este departe de distracție.
  • 2 – ai putea face exercitiile Jelq cu erectii mai puternice. După cum prea bine știi, exercițiile de tip Jelq sunt făcute cu o erectie a penisului de aproape 50-70% pentru a preveni potentialele răni. Poți crește acel nivel la 90%. făcând acest lucru vei crește cu siguranța intensitatea sesiunilor; dar crește exponential șansele ca tunica alubinea să se rupa.

Dar să ne asumam pentru puțin timp faptul ca nu dorești ca penisul tău sa arate ca și cum ar fi fost bătut cu un batator de carne, sau ca nu dorești sa petreci fiecare moment cu penisul în mana, ce optiune mai rămâne?

Pont: am scris mai demult un articol foarte bun cu privire la sexul oral.

Din fericire, exista și a 3a optiune:

Optiunea 3 implica flexarea muschilor din planseul pelvic intre fiecare repetiție jelq.

Mușchii planseului pelvic se afla în spatele scrotului. Ei sunt mușchii ce se incordeaza pentru a opri jetul de urina în mijlocul urinatului. Acești muschi ce se contracta involuntar atunci când ejaculezi, și atunci când ai o erectie. Probabil ai observat cum capul penisului se umfla atunci când ii contractezi. De fapt, dacă ai oricare nivel de erectie, vei observa ca atunci când contractezi mușchii planseului pelvic, face ca penisul să se mai umple cu puțin sânge.

Evident, asta este o idee foarte buna când vine vorba de creșterea intensitatii al exercitiilor Jelq, asta din cauza ca surplusul de sânge ce intra în penis la fiecare interval de exercițiu, adauga presiune în tunica albuginea.

Info: încercați să evitați cremele precum Titan Gel, deoarece în ciuda efectelor promise, ele nu au absolut nici un efect.

Pentru a face acest exercițiu cu intensitatea mărita:

Același principii de baza sa aplica exercitiilor Jelq atunci când incorporezi exerciții ale muschilor pelvici. Faci exact aceeași mișcare continua de jelq – dar înainte de fiecare repetiție:

  • Contractezi muschiul pelvic pentru a incuraja mai mult sânge sa intre în penis.
  • Înainte sa eliberezi contractia, strângeți baza penisului cu aceeași stransoare de tip OK.
  • Apoi, cu sângele suplimentar pompat în penis și cu stransoarea asigurata, eliberați contractia muschilor pelvici.
  • Efectuati exercitiile jelq precum cele normale.
  • Continuați cu pasii 1-4 pana când completati numărul dorit de repetari.
Jelq pentru avansați

Este important de precizat ca asta este o versiune avansata de exerciții Jelq ce trebuie incorporata atunci când rutina obișnuită de exerciții Jelq nu mai ofera aceleași rezultate.

În realitate, ar trebui sa petreci primele câteva luni făcând exerciții Jelq normale – crești intensitatea exercițiilor prin creșterea numarului de stransori ce le efectuezi la fiecare sesiune/ sau gradual efectuezi exercitiile Jeql cu o erectie puțin mai mare. Doar după ce ai făcut toate astea, trebuie sa crești exercitiile în intensitate prin introducerea flexarii muschilor pelvici.

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.