Business

Ghid infiintare firma, pasii necesari

Infiintari firme Timisoara

Punctul tau de plecare- o idee buna. Destinatie- infiintare firma Timisoara de succes. Iata deci care sunt pasii necesari, parcursul care te va duce cu siguranta la reusita.

Gaseste ideea. Atunci cand vorbim despre infiintari firme Timisoara, trebuie sa incerci sa fii cat mai inventiv, sa observi tendintele de pe piata, modul de consum si sa incerci sa ai cele mai inovative idei.

Mai apoi, ai nevoie de un proiect. Pune la copt ideile pe care le ai, ancoreaza-le in realitate si incepe in linii mai proiectul. Trebuie sa incerci deci sa te pui in pielea investitorului si sa iti imaginezi intrebarile pe care ti le poate pune. Fa un prototip al produsului si listeaza serviciile pe care ai putea sa le propui.

Este important si sa faci un studiu de piata. Ai nevoie si de un element mai concret, de un studiu de piata. Scopul este de a vedea daca proiectul tau are cererea necesara.

Constituie un business plan. Dupa ce ai un produs si piata poti desena conturul afacerii tale, in continuare. Adica mijloacele tehnice, financiare, umane, perspective de vanzare, etc.

Acest business plan iti va servi drept instrument de comunicare cu bancile, organismele de finantare si cu partenerii tai.

contabilitate Timișoara

Gaseste finantarea

Este o etapa cruciala pentru infiintare firma in Timisoara. Exista patru surse mari de finantare- tu si asociatii tai, finantarile externe, bancile sau institutiile publice.

Alege forma juridica. Natura activitatilor tale este cea care va determina formele juridice la care ai acces. Trebuie sa iti faci, in acest sens, timp sa le studiezi cu cea mai mare grija. Va trebui sa discuti cu expertul tau contabil in acest sens, deoarece fiecare forma juridica poseda avantajele si inconvenientele sale.

Ai nevoie apoi sa treci prin anumiti pasi administrativi. Hartiile, actele, contractele sau formularele sunt numeroase. Va trebui deci, totul cu ajutorul contabililor sa:
– infiintezi o firma cu un act constitutiv.
– sa inscrii firma.
– sa deschizi un cont la vedere.
– sa te identifici la TVA.
– Sa contractezi anumite asigurari, obligatorii sau nu.

Nu uita, ca in functie de domeniul tau de activitate, va trebui sa te supui unor reglementari si sa ai nevoie de anumite permise sau autorizatii. Asta daca lansarea proiectului tau se insoteste de un proiect imobiliar sau industrial.

Trebuie deci sa iti contactezi cat mai repede contabilul pentru a vedea care sunt demersurile si hartiile de rezolvat urgent. Reuneste resursele umane si materiale si esti gata!

Articol optimizat in motorul de cautare Google de Advertoriale SEO

 

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.